22 juni 2022 - Workshop Professioneel omgaan met een klacht

SCAG workshop Professioneel omgaan met een klacht

Het kan de beste therapeut overkomen: een cliënt die een klacht of een claim indient. Hoe kun je professioneel omgaan met geuite onvrede of een klacht van jouw cliënt? Wat kun je doen om escalatie te voorkomen? Welke rol kan de klachtenfunctionaris hierin spelen? En welke ondersteuning is er voor jou in deze situatie? In de interactieve workshop ‘Omgaan met een klacht’ krijg je antwoord op deze en andere vragen aan de hand van praktijksituaties. Om er een beeld bij te krijgen, hebben wij twee acteurs gevraagd om veel voorkomende situaties na te spelen.

De workshop wordt gegeven door mr. Annemarie Smilde.

Datum en tijdstip online workshop
Woensdag 22 juni 2022 van 19.00 tot 21.00 uur.

Beschikbare plaatsen
100

Datum
22 juni 2022
Prijs excl. BTW voor leden (gelieve in te loggen via Mijn SCAG)
€ 0,00
Beschikbare plaatsen
0 / 100

Inschrijven is alleen mogelijk voor SCAG-leden. Gelieve in te loggen via Mijn SCAG.

“SCAG is de gespecialiseerde geschilleninstantie voor de complementaire en alternatieve gezondheidszorg”