1 februari 2022 | Webinar omgaan met een klacht

Webinar omgaan met een klacht (1-2-2022 van 19 tot 21 uur) wordt gegeven door mr. Annemarie Smilde, voorzitter SCAG

Het kan de beste therapeut overkomen: een cliënt die een klacht of een claim indient. Hoe kun je professioneel omgaan met geuite onvrede of klacht van jouw cliënt? Wat kun je doen om escalatie te voorkomen? Welke rol kan de klachtenfunctionaris hierin spelen? En welke ondersteuning is er voor jou in deze situatie?
In het webinar ‘omgaan met een klacht’ krijg je antwoord op deze en andere vragen aan de hand van praktijkgevallen. Om er een beeld bij te krijgen hebben wij twee acteurs gevraagd om veel voorkomende situaties na te spelen.

Datum
1 februari 2022
Prijs excl. BTW voor leden (gelieve in te loggen via Mijn SCAG)
€ 0,00
Beschikbare plaatsen
871 / 999

Inschrijven is alleen mogelijk voor SCAG-leden. Gelieve in te loggen via Mijn SCAG.

“SCAG is de gespecialiseerde geschilleninstantie voor de complementaire en alternatieve gezondheidszorg”